ניצב בדימוס בר לב: "צריך לירות בכל מי שמסתובב עם נשק לא חוקי"

    אסתי פלד No Comments on ניצב בדימוס בר לב: "צריך לירות בכל מי שמסתובב עם נשק לא חוקי"

    מפקד המחוזי הדרומי במשטרה לשעבר, ניצב בדימוס אורי בר לב ב'מהדורה המרכזית': "יחידות מיוחדות צריכות לשבת מחר ברהט ובחורה ולירות בכל אחד שמסתובב עם נשק בלתי חוקי. צריך לייצר הרתעה, לקבוע עונשי מינימום. להתוות את הקו לבתי המשפט ולהפעיל כוח מאסיבי"

    צילום: צילום: יוסי זליגר/פלאש90
    21:04
    19.05.24
    אבי מימרן No Comments on תפילת רבבות לזכות החטופים: "מבינים שהצרה נועדה שנתעורר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד המחוזי הדרומי במשטרה לשעבר, ניצב בדימוס אורי בר לב שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על בעיית הנשק ביישובים הערביים. "אנחנו במערב פרוע. אני מתפלא על הפליאה איך הגענו למצב הזה. לא קיימת הרתעה ולא משילות. זה חלק מתוצאה שבה אין יד מנהיגה ומכוונת".

    לדבריו "כשעושים במשטרה עבודת נמלים ועוצרים עשרות ומאות אנשים אבל אחרי זה מגיעים לבית המשפט והם משתחררים – אז זה הופך לשעשוע. אין עונשי מינימום. אנחנו לא באמת מעבירים את המסר שיש מדינת חוק". 

    בר לב סיפר: "הייתי נספח ביטחון בארה"ב וביקרתי בבית כלא בגואטמלה, זה לא בית מלון כפי שנהוג אצלנו. הם לא קובעים את התנאים שלהם. אנחנו לא חיים את הסביבה שלנו, לא מושלים בשטח. אנחנו תקועים מאחורה".

    הוא הציע: "יחידות מיוחדות צריכות לשבת מחר ברהט ובחורה ולירות בכל אחד שמסתובב עם נשק בלתי חוקי. מעבר לזה צריך לייצר הרתעה, לקבוע עונשי מינימום. המנהיגות צריכה לקום ולחוקק את החוקים האלה, להתוות את הקו לבתי המשפט ולהפעיל כוח מאסיבי".



    0 תגובות